Sen ungefär en månad tillbaka händer det ganska ofta (flera gånger per besök på sidan) att somliga "knappar" inte går att klicka på. Oftast händer det när jag ska klicka mig fram i en tråd och scrollar ner för att trycka på ett visst sidnummer, eller "Nästa" för all del. Det händer också ibland när jag ska lägga in en smiley i ett inlägg, hela texteditorn blir oklickbar och musen förblir en pil istället för att bli till en hand som gör att jag kan klicka och komma dit jag vill. Jag måste uppdatera/ladda om sidan för att kunna komma vidare, då funkar det igen. Andra knappar, som t.ex. "Svara" eller "Gilla" funkar som vanligt, så det verkar bara vara en väldigt specifik grupp knappar som tappar funktionen, och då bara ibland.
Det är svårt att förklara inser jag nu, men det kanske går att förstå ändå? Jag surfar med Google Chrome på Mac och har testat att rensa cache samt uppdatera webbläsaren men det hjälpte inte.
Det är svårt att förklara inser jag nu, men det kanske går att förstå ändå? Jag surfar med Google Chrome på Mac och har testat att rensa cache samt uppdatera webbläsaren men det hjälpte inte.