knäpp fågel?

R

rattalskare

kan ju undra!

satt igår och fikade emd min familj ute på en parkbänk då kom en bofink och satte sig bredvid oss gav den bulla och så lite vatten hade den bredvid sig när vi skulle gå hemså flög inte fågeln sin väg bara hoppade liksom jag *jagade* DEN MED EN JACKA OCH FÖRSÖKTE FÅ TAG I DEN men det gick inte som det skulle. gick dit senare och fågeln flög iväg när jag jagat den ett tag sedan nu på morgonen så flög den så fort den såg mig! kan den ha varit sjuk eller bara varit dum :confused: så här såg den ut.... ; http://hem.passagen.se/ksbn/bilder/bofink.jpg

Jag kan inte begripa vad du menar?
Varför skulle du jaga den?

Alltså, varför jagade du den med en jacka? :confused: Inte konstigt om du inte fick tag i den då... :crazy:

för att den inte skulle bli tagen av de tre katterna som låg utspridda på cirka 4meters avstånd

Kunde kanske varit enklara att förstå om du skrivit det från början?

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 087
Senast: paradiset
·
Hästhantering Jag är både ledsen och förbryllad just nu :confused: Låångt för att förklara bakgrund men tacksam om någon orkar läsa! I stallet...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 269
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt I huset finns 3 katter. 7-åriga Tekla, 7-åriga Yaki och 11-åriga Sessan. Tekla är bondkatt och Y & S är siameser. Tekla kom först, ett...
Svar
16
· Visningar
1 852
Senast: Malin L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter