KM i Vartofta *bildbomb*

Nussikan

Trådstartare
Nu har vi avverkat ytterligare ett KM :) Resultatet behöver vi ju inte prata om men det var lika roligt som vanligt!

Spänner för innan dressyr och precision:
15790881.jpg

Precision (dressyren gick inne och det blev bara kassa bilder):
15790879.jpg

15790878.jpg

15790877.jpg

15790876.jpg

Mr Snyggo! :love:
15790880.jpg

Maratonbilderna får som vanligt ett eget inlägg ;)

Sv: KM i Vartofta *bildbomb*

och så var det maraton...

Mimer har fått syn på första hindret!
15790952.jpg

Mot andra hindret!
15790949.jpg

Några hinderbilder:
15790954.jpg

15790953.jpg

15790948.jpg

15790951.jpg

Full fart UUT!
15790950.jpg

Det var allt för idag :)

Vad snygg han är :o! Tur ni bor långt bort från mig annars hade han var plötsligt borta :angel:.

Måste bara fråga hur ni gör med manen när ni har collor sele ! Klipper ni den manen där eller "viker" ni ner den eller ? :p ?

Hur blev resultatet ;) ?

Mvh
Emma

Jag kanske skulle tävlat gamla Priffe, men eftersom jag har gjort illa mig i rygg och höft så har träningen lagts på is, därför kunde jag heller tyvärr inte grooma på maratonen den här gången men jag kommer igen nästa år :)

Nu hade vi ju inte collerselen denna gången eftersom det "bara" var ett KM utan vi körde ju dressyr och precision med maratonvagnen/selen, vi hade bara det snygga huvudlaget ;) Men manen klipps inte, den "viker ner sig" och sedan ställer den sig upp igen :)

I maratonen blev den en 2:a placering efter att dom varit tvugna att lägga en extra volt för det gick lite för fort i en sväng :angel:
Dom andra resultatet kan vi spara till en dag då vi behöver komma ner på jorden lite ;)

En sådan otroligt fin representant för rasen han är Nussikan!:love:

Ang. resultatet kan jag trösta dig med att för en "utomstående" så ser ni iaf ut som en vinnare på bild!

Haha, ja det är ju alltid nåt ;)

Jag ska hälsa honom det, då blir han säkert mer mallig än han redan är ;) Ja jag måste säga att jag har inte sett en snyggare fjording någon gång, även om jag kanske är LIIITE partisk... :angel:

Jag kanske skulle tävlat gamla Priffe, men eftersom jag har gjort illa mig i rygg och höft så har träningen lagts på is, därför kunde jag heller tyvärr inte grooma på maratonen den här gången men jag kommer igen nästa år :)

Nej vad synd. Hoppas att du kan vara med nästa år då.

Ja det har varit riktigt tråkigt, känns inte som om jag varit riktigt frisk på ett halvår, all planering har skitit sig :(

Ja vi pratade om idag att vi skulle vara med på Magne (Karins andra hingst) båda två på alla fem dicipliner, jag i riden dressyr och hoppning och hon på dom tre kör-momenten (jag vägrar köra honom ;) ) sen har hon ju även en 3-åring som vi kört in nu i höst och finns han kvar så kanske jag skulle våga vara med på honom, han är lugn som en filbunke :) För frågan är ju om Priffe håller ett år till...

Gud va fina ni är! Underbar fjordherre! :love:

Säger som dom andra väldigt snygg fjording !:love:
Vill också tävla i precision ser roligt ut :) :D

Det är väl bara att börja? :) Det var flera shettis-ekipage med i juniorklassen och dom hade lika roligt dom, fast det inte gick lika fort :)

Det är det också! :D

Var där och kikade i söndags (lyckade fastna på dina bilder också :crazy:) såg fruktansvärt kul ut och blev riktigt sugen på att prova på. Väldigt fin fjording f.ö.. Han såg ut att ha riktigt kul...

Det är väl bara att börja? :) Det var flera shettis-ekipage med i juniorklassen och dom hade lika roligt dom

Yes :) men känner mig inte redo för att tävla än har bara övat lite i paddocken, men det är la dags att börja på "allvar" eller vad man ska säga bli medlem i Tjölaholm så man får träna på deras bannor och bli säkrare så kan man ju tävla sen ;):banana:

fast det inte gick lika fort :)

Fast det är nog bara bra i början :)

Vem är du på bilderna?! :) Ja han tycker det är otroligt roligt, han blir alldeles till sig när han får syn på första hindret och fattar vad det är frågan om ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 359
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 992
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp
  • Stor enkel hundras med lagom driv