Klona Din hund?

G

GaurdianAngel

När jag för några dagar sedan läste om att de har klonat OS-hästen Quidam de Revel så började tankarna gå till om jag skulle kunna tänka mig att klona något av mina djur.

Är det något Du skulle göra om vi bortser ifrån vad det kostar och om det är etiskt riktigt eller inte?

Sv: Klona Din hund?

Jepp! Skulle gärna vilja en till av henne för hon är för go!!

nja vette fan, frågan är om det skulle bli "samma" ändå - så mycket msåte ju ändå hänga på miljö och uppväxt med.
Fast min dobermantik hade säkrligen blivit ännu trevligare om hon sluppit uppleva vissa saker. Henne hade jag älskt att ha igen
Men njää - det känns ändå inte riktigt "rätt" på nåt vis

Nix, skulle inte vilja ha ännu en hane med så mkt fysiska och psykiska problem.

Kan man inte bara klona vissa delar av honom och blanda med någon annan? :angel:

Njae...
Tror inte jag skulle orka med en Mulle till :crazy: Men som någon annan skrev.. det hänger väl lite på uppväxt och miljö.. så vem vet.. det kanske skulle bli en "normal" hund :D

Nej, det blir ju inte samma hund ändå... Och det känns lite respektlöst, jag har jättefina minnen av våra hundar, och vill inte "förstöra" det genom nåt experiment som kan gå väldigt fel.

Skulle aldirg kunna klona något djur. En stor del av det roliga med ett djur att det är något helt nytt att lära känna.

Ja, jag har haft flera hundar jag varit nöjd med. Och tänk, då vet man ju redan att si eller så kan jag inte göra, utan jag vet svaren. Vad lätt det skulle bli ;-)

Jag hade kunnat tänka mig att klona den lilla. Bara för att se om resultatet blivit annorlunda nu med facit i handen vet vad jag borde gjort annat. :confused:
Den gamla vill jag inte ha igen. Hur mycket jag än älskar honom och hur go och snäll han än är så är han lite tråkig. Det går inte att göra något med honom, jag tror helt enkelt han är korkad.:d

Liknande trådar

Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
567
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 781
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 528
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama