Kloka människor, *behöver råd!*

Men var det inte planerat långt tidigare att hästen skulle tävlas? då var väl du redan på smällen?? så du planerade då att redan ha fött när tävlingen skulle gå eller hur tänkte du?
*nyfis*

Jo nog var det tänkt att hon skulle tävla, så det fick väl lov att fungera, och det var som du säger tänkt så redan innan jag blev på smällen. Men jag har lite folk omkring mig som kan hjälpa till i värsta fall. Anmälan till tävlingen är ju först veckan innan, så när jag anmälde var tösen redan född. Men jag var och tävlade 6 dagar innan hon föddes också, 40 mil enkel resa, då var det mycket nära jag fick resförbud av omgivningen :rofl: Till saken hör väl också att lilltjejen är född lite för tidigt, så jag var väl inte riktigt beredd. Men jag hade tur att allting klaffade så otroligt väl.

va? satt du på hästryggen och tävlade när du hade en väldans stor mage????
o my god!!!
jises!
hoppas at det va´r dressyr.....
men hur gick det?

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 685
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Jag har grubblat hela dagen på detta. Vill ventilera mig, men känns som om detta jag kommer skriva kommer låta ganska...Ljugit! MEN, jag...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 693
Senast: Rosett
·
Hästvård Min häst har någon vecka haft lite torrare fläckar i karlederna fram så tänkte att det kanske var mugg så köpte lactacyd och tvättat med...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: clovergirl
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg, men ska försöka göra det så kort som möjligt. Jag har blivit fodervärd åt en äldre varmblodig travare...
Svar
3
· Visningar
1 295
Senast: Karre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix