Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har en, lätt o smidig bruksklockaJag körde marthas linje i många år och använde bara mobilen. Förra året dog min mamma och bland hennes grejor fanns flera armbandsur som jag tog hand om. Så nu har jag en klocka igen. Det är en Certina DS 100 meters Sapphire, uppskattningsvis från 1990-talet. Hittade några bilder när jag googlade:
![]()
Det är faktiskt bekvämt att ha ett armbandsur igen. Dessutom tycker jag den är snygg och så är det oerhört praktiskt att den är vattentät, så att jag kan hålla ordning på tiden när jag simmar och snorklar. Men jag vet ärligt talat inte om jag skulle ha köpt den.
Jag vill ha en sån där klämtande klocka, som tickar så högt att jag kan höra det! De är så vackra!Hemma så klämtar grannens vällingklocka in tiden, så där behövs det ingen klocka.
Borta så blir det mobilen i fickan.
Så vacker och praktisk!Jag använder fickur!
![]()
Vad har ni för klockor? Lägg gärna in bild! Jag vill köpa en ny klocka men vet inte vad jag vill ha för någon.
Så vacker! Var har du hittat den? Det är nog den enda jag skulle kunna byta ut min klocka för!![]()
Jag älskar min klocka! Trodde innan jag började använda den att hjärtat skulle störa mig lite, men jag tänker inte på det när jag har klockan på mig.
Den är faktiskt import från kina. Vill du kan jag skicka ett pm med sidan där den är köpt.Så vacker! Var har du hittat den? Det är nog den enda jag skulle kunna byta ut min klocka för!![]()