Klobrott. Vad göra?

Diabetikern

Trådstartare
Idag såg jag att Effie efter skogstur blödde v.b

Såg inget då och hon var inte halt reagerade inte när vi rörde tassen. Verkar fortfarande inte ha det minsta ont men nu ser man tydligt att den är av och spricka i klon in mot tån.

Hunden har inte det minsta ont. Reagerar inte för tryck. Ska ringa veterinären imorgon men tänkte kolla lite med er vad jag kan göra/bör göra.

Tacksam för svar
20190120_172101.webp

Tvättade rent det igår och det såg ok ut. Idag efter promenad såg det blött ut och jag tycker hon reagerar lite. Fick tid nu 09:15 för kontroll hos veterinär.

Känner att det är lika bra så hon inte får ont av det. Aldrig haft en hund med klobrott tidigare så vet inte hur det ska se ut när det är bra :)

Hon blev klar. Tydligen ganska illa så de är tvungna att opererar bort.

Mest matte som är orolig. Sist jag var där fick jag åka hem utan hund.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Redfox
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
607
Senast: MJLee
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 251
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka