Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har långt hår och har nästintill gett upp sitt gå till frisören. Det är dyrt men jag hade gärna betalat bara jag blivit nöjd, vill ju att det ska bli bättre, snyggare och proffsigare än om jag gör det själv.
Hittills har det blivit mer "åhnej" , eller "mjaa..." . Jag vill ha "åh "
Har nog inte hittat rätt ännu och fortsätter klippa själv tills jag vågar mig på ett nytt försök.
Brad Mondo!Jag har klippt mig själv de senaste 7 åren tror jag. Är ganska säker på att buke inspirerande mig att testa. Nu har jag dock lockigt/vågigt hår och ingen "frisyrig" frisyr som behöver hållas efter så det är inte hela världen om det inte blir 100% jämnt varje gång. Men de få gånger jag plattat det har det inte sett så tokigt ut ändå så nåt rätt gör jag nog med min kökssax
Klipper mest topparna när det börjar bli slitet, och ibland får några slingor närmast ansiktet bli lite kortare för lite frisyrvariation.
Det började egentligen med att jag ville testa och se om det gick att klippa själv, att spara tid eller pengar var liksom inget jag tänkte på då. Inte nu heller egentligen, men det är ju en positiv biverkning. Men den dagen jag vill göra någon färgförändring eller frisyrbyte så blir det frisör på en gång. Har sett för många Brad Mondo YouTubeklipp för att ens tänka tanken att testa själv.
Tillägg: jag har verkligen ingenting emot min gamla frissa, eller att bli fixad och ompysslad, men för mig går det som sagt bra att få ungefär samma resultat själv också.