Klippning av musik

Shannado

Trådstartare
Har fått en blandplaylist av en kompis som jag nu tänkte försöka bränna ut. Dock så anser Windows Media Player att vissa av låtarna är mycket längre än vad de är (ca 18-30 min) vilket gör att knappt några låtar får plats på skivan. När man spelar låtarna så spelar de i typ 3 min (normal låtlängd) och sen är låten slut och nästa låt börjar spelas. Någon som vet hur man går till väga för att få Windows Media Player att förstå att låten inte är så lång som den tror? Kan man klippa av låten på något vis? Please help! Tack!

Sv: Klippning av musik

exact min tanke. använd ett riktigt brännarprogram tex nero (kostar pengar) eller [url:http://www.deepburner.com/?r=download]Deepburner FREE[/url]...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 317
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 535
Senast: Cilva
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 406
Senast: cassiopeja
·
Småbarn Två förskolebarn och två olika förskolor. Behandlar dessa barn på olika sätt eller tycker olika. Barnen( tre års tjejer): Otroligt...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 903
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?