Klipper du din häst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Klipper du din häst

Har jag redan gjort, nu rök allt på kroppen utom huvudet och benen. Stackarn hade cm tjock päls, :p dessutom började täckpälsen komma och hade etablerat sig över halva kroppen. :eek:

Hon blev som tokig efter klippningen, ut i hagen med flera eleganta bocksprång därefter såg hon mycket nöjd och glad ut. Stackarn blev ju svettig bara av att stå still i hagen, så kan man ju inte ha det. :crazy:

Sv: Klipper du din häst

Det blev lite tokigt det här med två inlägg, jag begriper tydligen inte mig på omröstningarna än, men vi tar diskussionen i den andra tråden så låser jag denna, jag har visst redan fått svar ;).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Just nu drar orkanen Milton fram över Florida på andra sidan Atlanten. Människor har tvingats lämnat sina hus och hästägare får nu hjälp...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 720
Senast: TeamLundVer
·
Kläder & Bli fin Ser att det finns folk som kan klippa sitt hår själva? Hur lyckas man klippa i nacken? Luggen går ju, men resten? Uppriktigt nyfiken.
2
Svar
25
· Visningar
1 470
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Parfym
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Vinterföräldrar 23/24