Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar också om jag måste sätta saxen i Jeppes groteska päls. I går em så var han aldeles fuktig mellan frambenen och då stosade han bara i hagen med tanterna. Nog för att det är varmt nu, det kanske blir bättre när vi får minusgrader.
Om jag klipper Jeppe så funderar jag på att bara klippa mellan frambenen och en rand under magen för att "öppna upp vinterjackan" lite. Men jag undrar om det blir fult som stryk när han får närmare 10 cm lång päls. Eller så kanske det inte syns alls?
Men du Anna-Carin kanske tänkte klippa Krutrök betydligt mer? Man kan ju faktiskt börja och klippa lite och ta mer om det inte gav någon större effekt.
Maria
Jaktklippning eller spårklippning kanske... Funderar också¨på hur jag ska göra... Jag är lite orolig att selen ska skava fram vid bröstan, men det får jag väl inte veta förrän jag provat.
Ja, jag tar ju ganska mycket-typ halva hästen!
Men det är ju bara att klippa så mycket man vill och tycker det behövs!
Jag har fårskinn till bröstan ja (Polypad till däckeln), men inte för han skulle frysa utan för jag tycker det är snyggt!!! Inte alls pryltokig!
Klipper även halva huvudet vid sidostyckslinjen för jag vet inget fulare än ett kallblod som är rakat med stort kallblodsskägg på käken. Huvudet blir ju dubbelt så stort under vintern, och hår fastnar i kedjan.