Klippa B-ponny

S

speedygirl

Ska snart klippa mitt russ. Han är tävlingshäst i hoppning, han tänkt att helklippa men lämna för schabrak. Frågan e nu om jag ska klippa benen på han. Han bli ju rätt långhårig där och det tar tid att torka. Så vad tycker ni!!!

Sv: Klippa B-ponny

jag har själv klippt min B-ponny för någon vecka sedan. jag klippte allt utom benen och huvudet. Jag tycker inte man ska klippa benen eftersom dom inte skyddas av täcket. det blir nog ganska kallt.. men jag vet inte jag har aldrig klippt benen så :) ´

Du gör vad du tycker är bäst
mvh Maria

Liknande trådar

Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 403
Utrustning Jag tror min klippmaskin är stulen, eller så har min totala förvirring slagit till. Snart står jag oavsett med en fullpälsad Haflinger...
Svar
18
· Visningar
1 333
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Specialsök (Röd kong)