Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej nån som vet nåt om detta märke och vad ny pris är ca har funderingar på att köpa en sådan så alla tips tar tacksamt emot. Hasr försökt leta om de på internet men har då inte hittat knappt nåt.
Har aldrig suttit i en skönare sadel . Riktig soffa är min ialf! Haft den på flera ponnyer och funkat bra, passar självklart inte alla, men vilken sadel gör det ? Saknar den när jag rider nu då den för tillfället inte passar ngn av hästarna och mina andra är hårda eller åt hårda hållet...
Minns ej nypriset (mamma köpte på postorder runt 1997 nångång, riktig lyckoträff , har haft den på båda NM:en jag deltagit i.)
Hej, jag har nyss köpt en begagnade Klimke miller dressage och vilken skön sadel! Jag vet inte riktigt vad den ligger på för ny pris med kring 10 000 tror jag.
Har provat en Klimke Miller dressyr och hopp. Rätt så sköna sadlar och verkar vara av hyfsad kvalitet. Nypriset låg på drygt 10 000 för de sadlarna jag provade.
Tror dom tillverkas fortfarande, hade hittat hemsidan till tillverkaren för nåt år sen, men jag hittar den inte nu.
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Hundträning Tack och lov har alla varit mycket nojda ... "so far".
Det har varit bade for sadana som vill ha grundtraning for tavling och sadana som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.