Klickerbelöning - inspiration

S

Secret Princess

Hej.

Har nyligen fått hem en häst och är nu sugen på att klickerträna henne. Problemet är att jag har fullständig idétorka när det gäller belöningarna. Morot och äpple och mys är vad min hjärna kommer på just nu, men det måste ju finnas tusentals andra också. Bombardera mig med förslag på belöningar är ni snälla :bow:
 
Sv: Klickerbelöning - inspiration

Kommersiella färdiga godisar. Sockerbitar. Exotiska frukter. Knäckebrödsbitar, torkat bröd. Gräs och löv. Hö, kraftfoder funkar också.
Allt hästen äter funkar som belöning.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 328
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 392
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 695
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp