Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men den gäller bara för mobilen väl? För jag har bytt till den nu och ser ju ingen skillnad. Använder i princip bara datorn när jag är på buke.
Att direkt läsa dem! Sen ser jag ju inte heller om jag fått någon notis på mobilen, bara datorn.Till alla er som vill ha notiser.
Handlar det om att se att det kommit en notis eller att direkt läsa de?
Att det kommit en syns väl även för er i webbläsarfliken.
En annan variant har jag lagt in i den andra stilen som kallas för Sidomenyer för mobiler, kolla gärna den.
Hade inte gått in i denna tråd eftersom jag inte i min vildaste fantasi kunde föreställa mig att en så grym förbättring som den klibbiga menyn skulle tas bort, men nu har jag rösstat iaf.
mycket bättre på datorn iaf! på mobilen kan jag tänka mig att problemet med att menyn tar upp för stor plats kvarstår. men detta är iaf klart bästa alternativet till den klibbiga.Nu har jag ändrat lite i alternativstilen Sidomenyer för mobiler.
Testa gärna och kom med åsikter.
Så vill jag ha det!Nu har jag ändrat lite i alternativstilen Sidomenyer för mobiler.
Nu har jag ändrat lite i alternativstilen Sidomenyer för mobiler.
Det kan väl sägas vara ett temporärt namn, då jag inte räknar med att alla är nöjda än är det bra att ha två stilar för att visa på olika lösningar. Vilka alternativ som väljs och läggs var får komma senare.Ok alternativ till gamla "Nya bukefalos" (på datorn), men blir ju lite konstig titel när för mobiler står det. Går det att sätta bättre namn på stilarna? Nu känns det ju som Nya bukefalos anpassas mkt för de med touchscreen (dvs mer mobilt).
har mobil eller pekplatta till 99% av gångerna jag är på buke, och mobil varianten med sidomenyer än inte vare sig enkel eller lätt att använda sig av, nya buke är mycket bättre då.Nu har jag ändrat lite i alternativstilen Sidomenyer för mobiler.
För min del tycker jag fortfarande att det är för omständigt. Jag kan lika gärna scrolla hela vägen upp istället för att klicka femtioelva gånger (ok, 2. Men ändå ).Nu har jag ändrat lite i alternativstilen Sidomenyer för mobiler.
Jag gillar "Sidomenyer för mobiler"-stilen som den är nu
Använder den på datorn, och tycker att det blir mycket lugnare än den klibbiga var (även om jag vande mig vid den)
Och så gillar jag att PM och notiser har varsina knappar i den medföljande menyn!
Snyggt och smidigt med den vita undermenyn också, tycker jag.
Mycket bättre än Nya Bukefalos!Nu har jag ändrat lite i alternativstilen Sidomenyer för mobiler.