Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror de flesta tycker sidomeny-stilen är bättre på datorn. Jag hade räknat med att ni skulle tycka det. Problemen uppstår när det skall fungera bra på mobiler också. Jag skall försöka titta närmare på det under kvällen. Troligen byter jag då plats på stilarna så att man standardmässigt får den stil som flest verkar gilla.
En fråga, är denna fasta klibbiga meny bättre än den som kommer upp när man scrollar uppåt. Man skulle kunna placera den som är minst populär i den alternativa stilen eller så skulle man kunna ha ingen klibbig meny alls som alternativ. Åsikter på detta från så många som möjligt vore kul.
Om jag nu förstår vad du menar föreslår jag att du provar alternativstilen som inte har någon klibbig meny alls, ingenting i vägen.Jag avskyr den så jag röstar nej jag vill inte ha den kvar! Den är ju jätte mycket ivägen när man ska skriva så det går inte att skriva med telefonen liggande utan måste ha den på högkant vilket är jätte bökigt tycker jag!
Strålande!!! Tack!Om jag nu förstår vad du menar föreslår jag att du provar alternativstilen som inte har någon klibbig meny alls, ingenting i vägen.
Då tror jag det är ett annat skäl, du använder en annan webbläsare än Safari på IOS, eller hur. Om jag förstått det rätt tillåter inte Apple andra webbläsare att göra vissa saker vilket gör att denna funktion inte kan fungera.
Jag har endast testat standardstilen men jag tycker det är mycket bättre nu när menyn sitter fast och inte är så stor.
Jag vet vissa sidor som har en fast meny (följer med ner) som täcker halva skärmen, helt värdelöst.
Jättebra! Tack Gunnar!!!Om jag nu förstår vad du menar föreslår jag att du provar alternativstilen som inte har någon klibbig meny alls, ingenting i vägen.
Jag tycker fortfarande buke är fruktansvärt segt. Måste klicka på länkar flera gånger innan det händer något. När jag klickat in mig i en tråd och börjat läsa, hoppar det alltid till så jag hamnar en bit ovanför där jag läser. När jag ska skriva inlägg så hoppas det ner istället, så hag måste scrolla upp för att se vad jag skriver. Att citera inlägg är vansinne, det hackar och "hoppar" så mycket att jag gett upp.
Vet inte om det har att göra med att buke kanske behöver ladda mer? Men det är mycket segare nu än förr. Från mobilen.
Bra, det är en uppdaterad version av nya stilen på gång som enligt uppgift skall vara snabbare och ha en del intressanta möjligheter.@Gunnar Det funkade! Är inte alls lika segt nu.