Klätter & slingerväxter inomhus

evis

Trådstartare
Hur kan man lösa det på ett snyggt sätt? Spaljéer känns mer utomhus, men går det att göra fint inomhus också? Har ni bilder på hur ni har era klätter & slingerväxter? Behöver lite inspiration!

Sv: Klätter & slingerväxter inomhus

Den enda klätterväxten jag har inne är en Passionsblomma, men jag har den på en vanlig sån rund grej så det blir som en cirkel... Ganska tråkigt iofs...

Sv: Klätter & slingerväxter inomhus

Jag har murgröna och hjärtan på tråd hemma - i love them!
När de inte hänger ner över något element eller från någon hylla, så låter jag dem spridas ut över någon byrå. Det ser rätt läckert ut.

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 153
Senast: MiniLi
·
Trädgård & Växter Någon som har en aning om vad för ägg det här är? De är ”utomhus” (på en physalisplanta på inglasad altan, men som dagtid är öppen vid...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Hedinn
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
419
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 566
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar