Klädval... hjälp...

Black

Trådstartare
Ok, nu är klädseln klar till hästen men vad ska jag ha för färger...?
Svart häst och ljus sadel och filt, vad kan då vara fint på mig för att matcha?
Ex, vad ska jag ha för färg på byxorna (eller ska jag ha chaps) och på överkroppen...
Hoppas på hjälp...
:confused:

Sv: Klädval... hjälp...

Alltid svarta jeans (ev svarta chaps) på tävling tycker jag. Till detta en skjorta som går i samma färger som hästens filt. Hoppas du kommer på nåt :p

Senast ändrad:

Tycker det är jättesnyggt med svarta show chaps och en matchande slinky som även matchar filt och hatt. Kanske du skulle ha en slinky i samma färg som filten? Hade varit snyggt :)

Tack för svaren.
Ok, då ska jag införskaffa mörka byxor alt chaps och en ljus slinky.
Har faktiskt funderat åt det hållet själv...
Men jag ville ha lite mera kött på benen.
:p

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: MML
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 748
Senast: Ninnurur
·
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 275
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 601
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar