Klädtips *spinoff på bröllopspresenttråden*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 743

Mirre

Trådstartare
Behöver tips på kläder till vinterbröllop, kommer vara höggravid vid tillfället och räknar med att det antingen är väldigt kallt, eller väldigt blött (eller både och). Vet inte om jag vill ha klänning, byxor eller något annat. Det är en familjär, liten och enkel tillställning utan specifik klädkod. Men vill ju ändå vara snyggt klädd såklart.

Behöver tips på kläder till vinterbröllop, kommer vara höggravid vid tillfället och räknar med att det antingen är väldigt kallt, eller väldigt blött (eller både och). Vet inte om jag vill ha klänning, byxor eller något annat. Det är en familjär, liten och enkel tillställning utan specifik klädkod. Men vill ju ändå vara snyggt klädd såklart.
Nåt sånt här kanske?
https://mosaic03.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/EX/42/9F/00/WP/11/EX429F00W-P11@8.jpg

Vad tror ni om denna?
För vardaglig? Brudparets svar på frågan om klädkod är just "kläder:D". Så de har inte tänkt något speciellt så
Screenshot_20181020-213358_Chrome.webp

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 906
Senast: Voeux
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 571
Senast: Ajda
·
Hemmet I veckan har vi (läs: jag) börjat prata om sommarhus hemma och sambon sa: "Visst, plead your case" så det tänkte jag göra nu, om det nu... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 790
Senast: FannyN
·
Relationer När folk ska på fest av finare slag, på bröllop eller andra tillställningar är de flesta väldigt noga med vad de ska ha på sig. Det ska... 8 9 10
Svar
199
· Visningar
16 983
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka