Klädsel vid Pay n Jump

ziri

Trådstartare
Hej! Jag ska åka på en Pay n Jump imorgon, men jag har aldrig varit på en Pay n Jump i hela mitt liv... Har tävlat Msv:a hoppning, men ALDRIG varit på en Pay n Jump! "Är människan helt normal?". Förmodligen inte.:banana:
MEN, iaf, var brukar man ha för klädsel på Pay n Jumps? Vill inte komma där som en Arripapa, liksom! Tacksam för svar.:)

beroende på väder så har jag antingen mina vanliga ridkläder eller så är jag tävlings klädd minus kavajen som byts ut mot en v ringad långärmad tröja

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 184
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 050
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 397
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka