Klädsel vid Pay n Jump

ziri

Trådstartare
Hej! Jag ska åka på en Pay n Jump imorgon, men jag har aldrig varit på en Pay n Jump i hela mitt liv... Har tävlat Msv:a hoppning, men ALDRIG varit på en Pay n Jump! "Är människan helt normal?". Förmodligen inte.:banana:
MEN, iaf, var brukar man ha för klädsel på Pay n Jumps? Vill inte komma där som en Arripapa, liksom! Tacksam för svar.:)

beroende på väder så har jag antingen mina vanliga ridkläder eller så är jag tävlings klädd minus kavajen som byts ut mot en v ringad långärmad tröja

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 093
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 136
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 026
Senast: Wingates
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka