Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har två av klänningarna jag beställde kommit hem och jag har blivit ännu mer kär i den röda... Den är förvisso gjort av ganska kraftigt tyg, men den är vansinnigt skön och sitter som en smäck. Blir väldigt snygg till solbränna och mitt hår som blir nästan platinablont på sommaren.
Den ljusblå är blåare än den ser ut på bilderna men jag får fortfarande lite brudklänningsvibbar av den. Dessutom är den på gränsen till för kort och puffig (den har ett helt lager tyll under kjolen, plus två andra lager tyg), också tror jag den hade gjort sig bättre på nån med större bröst liksom. Men jag vet inte...
Åsikter?
Jamen verkligen, jag tänkte lägga lite mer pengar på ett par nya sandaler med klack nu när klänningen blev så billig. Hade tänkt kanske guldiga eller roseguld, vad tror vi om det?Den röda är superfin på dig! Men inte svarta skor. Jag hade hellre satsat på beiga
Jamen verkligen, jag tänkte lägga lite mer pengar på ett par nya sandaler med klack nu när klänningen blev så billig. Hade tänkt kanske guldiga eller roseguld, vad tror vi om det?
Det är ju verkligen höjden av idioti tycker jag. Idioti.I Norge och USA betyder det att man haft sex med brudgummen...
Ah. Heja kyrkan. Idioti som sagt...Rött var ju passionens, djävulens och syndens färg så det kommer väl därifrån.
Äh, jag kan se asbeige och trist ut i en röd klänning och se ursnygg och hot ut i en blå klänning. Trams att ena färgen skulle vara värre än den andra. Tycker jag dårå.Oavsett så tycker jag att man ska skippa rött eftersom det är en riktigt "kolla på mig!!" färg och det är inte lämpligt i ett bröllop.
Slampa!Från vår kronprinsessas bröllop, puman i rött är Danmarks drottning ...
De vill säkert ta tillbaka Skåne. Sängledes. Solklar konspiration.Slampa!
Utan tvekan.De vill säkert ta tillbaka Skåne. Sängledes. Solklar konspiration.
Sorry, jag ljög. Inte kronprinsessans bröllop, Carl Philip och Sofias!
Från vår kronprinsessas bröllop, puman i rött är Danmarks drottning ...