Klädsel på lokal

ankic

Trådstartare
Har försökt läsa i tr vad som gäller, om man inte har kavaj ,vad räknas till fritidströja ? Kan man ha en vanlig svart tröja ? v-ringad eller rund hals?

Sv: Klädsel på lokal

du kan nästan ha vad som helst på dig. Har sett många olika klädstilar på tävlingar på den nivån och de har iaf fått starta.
Tycker bara att man kan ju iaf hålla sig till ngn åtsittande tröja så det ser lite stiligt ut om man inte har kavaj.

Jag har en åtsittande v-ringad lite tunnare variant av tröja. Förstås med vit skjorta under, det måste man ju fortfarande ha.

spelar absolut ingen roll, men du måste ha armar och INGEN luva.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
757
Senast: Oknytt
·
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 276
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 178
Senast: Bison
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 759
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård