Kläder till eng. ridklasser

Angel

Trådstartare
Var kan man hitta såna?
Alltså jodphurs, beiga jodphursridbyxor och "ridjacka av tweedmodell".
Gärna lite budgetvarianter då jag nog inte lär använda dom speciellt ofta. :angel:

Sv: Kläder till eng. ridklasser

*putt putt*
Någon som har mer tips?

TheHunted1 ----> tack :bow:

Angel skrev:
Alltså jodphurs, beiga jodphursridbyxor och "ridjacka av tweedmodell".
Gärna lite budgetvarianter då jag nog inte lär använda dom speciellt ofta. :angel:
Joddar finns väll i alla hästaffärer. Ridbyxorna också. Det kan du väll anväda även till vardags???

Ridjacka av tweedmodell blir väll lite svårare, men om du är riktigt budget medveten skulle jag tippa på att du kan hitta det på UFF eller myrorna. Finns med dubbla sprund och knappar.

Jodphursridbyxor - kolla in webbutiker som är inriktade på islandshästar, kallas skoridbyxor där ibland. Fast de byxorna kanske blir för vida i benen nedtill?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 541
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Jeps
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar... 2
Svar
24
· Visningar
1 057
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka