Kläder som skyddar mot bromsar?

fejko

Trådstartare
Finns det? Då menar jag inte en tjock regnjacka utan något tunnare material som man ha på sig utan att svettas?
 
Sv: Kläder som skyddar mot bromsar?

Puttar eftersom problem kvarstår. Vart kommer alla dessa små vedevärdiga flyfän ifrån? Kan man bekämpa dem på något sätt?
 
Sv: Kläder som skyddar mot bromsar?

jag har nagra tunna skjortor fran ett brittiskt foretag som heter Rohan jag tror funkar :) dem har inbyggt i insekts medel i tyget :)

tyvarr har dem ingen aterforsaljare i Sverige och ar ratt dyra (eftersom kladerna haller typ, forever!) men det kanske finns nagot liknande fran ett svenskt foretag?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 376
Senast: Account
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 737
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
276
Hästvård Min häst har varit väldigt besvärad av bromsar i år. Mycket värre än tidigare år men så tycker jag också att det verkar vara större och...
Svar
3
· Visningar
372
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp