kläder liten hane

Torktumlare

Trådstartare
vilken modell är bra till minivovvar? när mufasa kissar stänker det och så kommer det på kläderna någon bra modell med inlåsta underbara eller måste man köra med bar mage? extremt liten är han så lättast om man kan måttbeställa kanske. är trött och skriver från telefonen men hur han ni med chuhuahua gjort med täcke på vintern?

Sv: kläder liten hane

någon bra modell med inlåsta underbara

Just detta förstår jag inte, men du kan inte kolla på fodrade overaller åt honom? Kanske något liknande den * Länk raderad av moderatorn* Har funderat på att köpa liknande till min egen kille, men en ofodrad. Jag har inte sett någon av dem "IRL" men vet en som har till sin stora hane och är väldigt nöjd (fast jag skulle bra gärna vilja veta till 100% att det finns "snopphål":p)

Senast ändrad av en moderator:

Ivan har en jacka som heter COUP D'ETAT och är från Puppia, en jacka. Den kostar SJUKT mycket pengar, men den är grym. Tryckknappar, dragsko, varm och gosig.

haha inplastad undersida skall det stå vilket jag nu förstår också låter konstigt men så att om strålen skulle ta i så kommer den på plast blåbär: finns den i miiiiini storlek? tänk chuhuahua valp 1kg

Ja, puppia har små storlekar.
Small är 21 cm i ryggen, 34 runt bröstkorgen.
De minsta jackorna är 20 cm långa.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 146
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 017
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 116
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka