Kläder i körning?

P

Pollux_

Vad han ni får kläderna när ni kör? Jag gillar inte att ha mjukisbyxor men tycker det känns konsgit att ha ridbyxor när man kör. Folk brukar ofta fråga om jag ska rida när jag har de :p

Sv: Kläder i körning?

Såhär års kör jag med "svärmors" skoteroverall eller termobyxor ;) Annars med mjukisbyxor eller jeans. Sen hade jag iofs kunnat leva i mjukisbyxor.. :P Men jeans i annat fall :)

Kläder efter väder!

Dvs skoteroverall på vintern och regnställ på sommaren :D

Någon gång då och då shorts och linne *åhhh ljuvligt* eller oftare jeans och tröja. Eller mysbrallor. Ridbyxor har väl inträffat också.

Jag har med andra ord samma kläder som när jag rider... (jodå vi är ett såååå stiligt ekipage så :rofl:)

Jeans är nog standardplagg när jag kör :D Kan hända att man har ridbyxor om man har ridit innan och inte orkar byta om, men det känns bara fel att ha ridbyxor på sig! Mjukisbyxor har jag sällan i stallet, men ja, kläder efter väder följer man i grund och botten ändå :D

Stallkläder vad annars?haha..
Ne men jag har fortfarande lite ridbyxor och jag har inte ridit på omkring 6 år.
Sen är jag på ett sådant ställe där man inte behöver klä upp sig heller så..
Trodde först denna tråden handlade om vad man ska ha på sig vid tävling :p

Mjukis byxor oftast ibland händer det att jag har ridbyxor. Tycker ridbyxor är stallkläder också. Tror det redan finns en tråd om detta, har ett svagt minne att det var jag som skapa nästan något liknade:p

Allt som är helt och rent tycker jag är viktigast! Mjukisbyxor tycker jag inte hör hemma i ett stall. Men bättre hela mjukisbyxor än traskiga jeans.
Jag har jeans eller ridbyxor, ridbyxor är ju faktiskt stallbyxor också.
Men som sakt bara det är helt och rent så kan jag ha de.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
628
Senast: Mli
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
507
Senast: yamyam
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
290
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hanhundar och löptikar
  • Nosework-tråden