MidnightSoul
Trådstartare
Någon som har ett recept för en enportionskladdkaka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta ett vanligt kladdkaks recept och dela på 5-6 så blir det lite mer åt portions hållet. Eller så gör man en hel och äter den själv blir också en portion av det .Någon som har ett recept för en enportionskladdkaka?
Det beror ju på hur stor bit man tycker är lagom för en person...Någon som har ett recept för en enportionskladdkaka?
Jag googlar muggkladdkaka när jag bara vill ha en portion, man rör ihop i en mugg och mikrarNågon som har ett recept för en enportionskladdkaka?
Det beror ju på hur stor bit man tycker är lagom för en person...
Är det ok att äta kladdkaka till frukost? Det ligger en bit (halv form) kvar i kylskåpet..
Choklad(böna) är ju en frukt och den innehåller ju mejeriprodukter plus att det finns protein i mjölet så det går säkert bra! Se det som en utveckling av fil med flingor och frukt
Choklad(böna) är ju en frukt och den innehåller ju mejeriprodukter plus att det finns protein i mjölet så det går säkert bra! Se det som en utveckling av fil med flingor och frukt
Jag åt det igår!!! Till frukost alltså...Är det ok att äta kladdkaka till frukost? Det ligger en bit (halv form) kvar i kylskåpet..
Men va f*n, jag som lyckats värja mig från diverse kladdkakor (som verkligen inte behövs) helt enkelt för att en vanlig blir för stor. Sen bara ramlar det över en; "muggkladdkaka".
Jahopp, nu måste jag ju prova. Baaad @Fille Baaaaad!!
Du är min nya dietguru!
Jag märker det, jag som ville ha en portion för att det blir så mycke socker och vill tänka lite på hur mycke jag stoppar i mig.Enligt svaren i tråden verkar det vara stor bredd på vad anses vara en portion, även om det kanske är en viss viktning mot en normalstor kaka...