Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Med utebliven läkning så pratar jag med vet. Jag ringer inte stup i kvarten heller men när det inte går som man tänkt sig så gillar jag uppföljningen (på bokad tid, inte jour!!).
Ok, bara ett tips Sen har såpa även en återfettande/mjukgörande egenskap...
Sen håller jag med dig i tidigare inlägg ang att många tycker man ska tillkalla vet i alla lägen... Inget jag gör heller, vet har bättre för sig än att komma och titta på ett småsår...
Hoppas såret har läkt sig nu. Hade ett exakt likadant sår som du beskriver på min pålle för ca 1,5 mån sen, fast på manken.
Det fick han oxå av täcket. Det var oxå som en grop å varit (ursäkta stavningen) Tog jätte lång tid innan det läkte men jag tog inte heller ut vet för det. Du låter som en lung å trygg hästmänniska med massa vett innanför pannan Hetsar inte upp sig i onödan å sånt...
Kropp & Själ
Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
Islandshäst För mjuk är iaf inte min :o. Jag tror att det har väldigt mycket med dagsform (och pilotens självkänsla/mod) att göra om vi kommer få ok...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.