Kladdiga ögon..

Hastflickan

Trådstartare
Hästen har under våren och sommaren kladdiga ögon, segt ljusgult kladd. Veterinär har uteslutit ögoninflammation. Har provat (på veterinärs råd) att köra på sterila ögondroppar i en månad, men det hjälpte inte. Vad kan vara problemet? Eller är det typ som för människor, jag får mycket "sömntutor" i ögonen efter natten.

Ögonmask? Det var problemet på en häst i vårt stall för några år sedan när de inte fick ordning på kladdiga ögon.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här känns som ett så pass litet besvär att det inte går att söka vård för det, men jag funderar ändå på vad det kan vara och om...
Svar
4
· Visningar
370
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 218
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 508
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka