C
CindyLou
jag har två katter är 4 år,bröder. Dom har fart runt i många hem de två första åren innan jag köpte dom. I vintras började den ena att kissa inne. 8 gånger i våran säng,2 gånger i storpojkens sedan har vi 10 gånger i soffan,jackor ,skor m.m. Då provade vi med att han skulle bo hos min mamma i ett större hus med andra utekatter som nsällskap där bodde han i 2 månadr och ingen olycka skedde. Så tog vi hem honom för 1-2 veckor sedan för att testa hur det gick + att vi ska sälja dom då vi inte ha råd att ha dom kvar. Ska dela dom eftersom dom mår bättre utan varandra. Men så på morognen idag så började det igen. Kattlådan är rengjord men såg att han gick till barens jackor men då sa jag till honom,då gick han till sin liggplats och jag flyfte in honom i lådan där han kissade massor. Det syns verkligen när ngt är på gång. 5 minuter senare hittar jag honom i sovrummet(vi har ingen dörra tt stänga) där han stod i en stor fläck med kiss på min sida . Vi stänger in båda katterna i köket och tar in honom på lådan igen. Då går han först till sin ena liggplats och skvätter några droppar, vi tar undan honom och då går han till sin andra liggplats och kvätter några droppar.
är det urinvägsinfektion? Men han kissar ju iofta massor.
är det urinvägsinfektion? Men han kissar ju iofta massor.