E
Eivor
Jag har en katt som har bajsat och pinkat både här och där. Det är som att han inte har tyckt om att gå i lådan. Flera olika teorier har jag haft om orsakerna. Men nu verkar det faktiskt som att problemet har upphört. Och jag har nu en teori om detta. En sak som jag aldrig har tänkt på tidigare. Jag har flera katter. En av katterna har varit väldigt dominant. En honkatt som jag blev tvungen att ta bort i höstas. Efter att den katten försvann så har inga "olyckor" skett! Det kan ju vara en slump, att det sammanfaller. Det har också varit ganska så gynnsam väderlek, så "gubben" har tyckt sig kunna gå ut och göra sina behov. Men min teori går ut på att den ranglåga katten inte har kunnat förmå sig att göra sina behov där den ranghöga katten har varit och markerat? Vad tror ni om detta?
Den ranghöga katten blev "tossigare och tossigare" på slutet, så hon började också göra sina behov i diverse olika hörn. (Hå, ja,ja, vilket liv man lever) Vad jag då upptäckte var, att den ranlåga katten gick inte och "sket" i det hörn där han brukade göra det, efter det att den ranhöga katten hade varit där och pinkat?! Men det kan ju ha varit en slump. Men jag tror inte det. Katten är 8 år.
Den ranghöga katten blev "tossigare och tossigare" på slutet, så hon började också göra sina behov i diverse olika hörn. (Hå, ja,ja, vilket liv man lever) Vad jag då upptäckte var, att den ranlåga katten gick inte och "sket" i det hörn där han brukade göra det, efter det att den ranhöga katten hade varit där och pinkat?! Men det kan ju ha varit en slump. Men jag tror inte det. Katten är 8 år.
Senast ändrad av en moderator: