Kiss i sängen

Sv: Kiss i sängen

Precis.
Jag tror att vi har trasslat till det där med att gå på toa för mycket.
Så att det har blivit något som skall undvikas.
Det är nog inte riktigt bra.
 
Sv: Kiss i sängen

KL
Har tänkt på en sak nu när jag utvärderat våra prestationer några dagar. Det är att jag inte ser något mönster på hur och när han kissar i sängen. Jag vet exakt när kisset kommer för han vaknar direkt och vill att vi ska byta pyamas på honom och så vill han komma upp till vår säng.
Vi har samma kontroll på vätskeintag flera timmar innan sänggåendet och han kissar alltid precis innan han går och lägger sig. Vi försöker också bära ut honom till toaletten innan vi själva går och lägger oss.
Men resultaten varierar kraftigt!
En natt kissade han inget efter kl 19 och sov ändå till 8.30 på morgonen. Andra nätter kissar han vid kl 23 och sen i sängen vid 2 på natten. Oftast kommer det dock inget vid 22-23 men sen antingen kl 1-2 eller kl 5 eller så hinner han vakna vid 7.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 253
Senast: Madalitso
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 908
Senast: Bapelsin
·
Katthälsa Jag behöver hjälp med vår Loke nu. I somras hade vi katterna ut lite på altanen. Visade sig då att det går en hankatt i området som...
Svar
4
· Visningar
1 738
Senast: cirkus
·
Småbarn Jag har en 4,5 årig son som så gärna vill vara utan blöja på natten. Men han kissar på sig i princip varje natt. Det är så svårt att...
Svar
11
· Visningar
5 642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp