Kiss i hiss - vanlig sysselsättning?

Det kanske är någon som har problem med inkontinens?

Det är vanligare än folk tror och alltså ärligt. Vette fan om jag hade ställt mig och torkat upp min urin i en hiss om det var min olycka.

Vet att många skäms för dom lider av inkontinens och gärna döljer det.

Ja, det är såklart möjligt. De hus jag känner till att det varit ett återkommande problem har man dock vetat ungefär vilka det är som gör det. Och sån svår inkontinens att man regelbundet kissar ned hissar är väl inte så vanligt?

Ja, det är såklart möjligt. De hus jag känner till att det varit ett återkommande problem har man dock vetat ungefär vilka det är som gör det. Och sån svår inkontinens att man regelbundet kissar ned hissar är väl inte så vanligt?

Vanligare än folk tror.

Ingen av dom jag känner berättar det öppet till folk dom möter.

- Hej, jo du! Jag har blivit inkontinent och kissar ner mig ibland. Hur är det med dig då?

Nä, sånt pratas det inte om. Och definitivt inte med grannarna.

Vanligare än folk tror.

- Hej, jo du! Jag har blivit inkontinent och kissar ner mig ibland. Hur är det med dig då?

Jo, jag vet. Men alla jag känner med sådana problem brukar vara jätterädda för att just sånt ska hända och ha skydd. Kan förstås hända olyckor men nä, ingen skulle regelbundet kissa i hissar.

Vanligare än folk tror.

Fast är det inte som att man läcker/droppar ffa vid provokation ex nysning/hostning?

Alltså, jag vet inte vad för ställen ni bor på ni som inte i er vildaste fantasi kan föreställa er att folk är kapabla till att hisskissa (och liknande). Att det är mindre vanligt i brf kan jag inte uttala mig om, men kanske. Vi bor i en förort men det är ändå väldigt mycket folk som bor här i området. Trots det är det till 98% enbart barnfamiljer och 70+ som bor här. Alla mycket vänliga och trevliga.

Jag tror dock att det kan vara barn inblandat i det här fallet. Men är ju inte säker.
Har pratat med styrelsen om byte av portkod så vi får se om det blir av.

Alltså, jag vet inte vad för ställen ni bor på ni som inte i er vildaste fantasi kan föreställa er att folk är kapabla till att hisskissa (och liknande). Att det är mindre vanligt i brf kan jag inte uttala mig om, men kanske. Vi bor i en förort men det är ändå väldigt mycket folk som bor här i området. Trots det är det till 98% enbart barnfamiljer och 70+ som bor här. Alla mycket vänliga och trevliga.

Jag tror dock att det kan vara barn inblandat i det här fallet. Men är ju inte säker.
Har pratat med styrelsen om byte av portkod så vi får se om det blir av.

Kanns ju annu varre om det ar en unge som statt och pissat och foraldrar bara gar ivag ock skiter i att svabba upp det:yuck:

Kanns ju annu varre om det ar en unge som statt och pissat och foraldrar bara gar ivag ock skiter i att svabba upp det:yuck:

Jag tror dock inte att föräldrarna varit med då det är en familj som bor här och en av deras ungar (tror inte det är deras egna barn utan kompisar till dom) springer runt med sina kompisar. Men vet ju inte helt säkert. Dom är lite speciella. Kompisarna alltså. Men hon som bor här är supergullig.
Det rör sig om barn i åldern 5-8 ish. Ja, om det nu är dom alltså :P

Där ser man, portkod ger tydligen ingen total säkerhet mot sådant.
Byta portkod borde hjälpa litet då i alla fall.

Portkod är ju inte särskilt säkert alls. Folk lämnar ut koden till vänner, familj, pizzabud, kurirföretag osv... i mitt hus finns det närmare åttio lägenheter, alla tre portarna har samma kod - det blir ganska snabbt en stor spridning. Och vill man verkligen få tag på en portkod är det inte så svårt att ställa sig bakom någon som knappar in den.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka