Kiropraktor

A

aurian

Ville bara berätta om hur glad jag är! Hade en kiropraktor ute till min häst idag. Hon har känts stel och ovillig att ha sadel på sig de senaste veckorna. har märkt en massa andra småsaker som fått mig att tänka att något måste vara fel. Ringde vet och han rekommenderade en kiropraktor. Idag var hon där och konstaterade att hon hade roterat bäcken. Hon behandlade och det blev som en helt annan häst nästan på direkten! Hon som brukar vara spänd när det är främlingar med och inte gilla att ta upp bakbenen, blev lung och mjuk istället! Jag har bara haft henne i tre månader men det var verkligen en förvandling från hur hon varit sedan hon kom! Kiropraktorn sa att hon antaligen varit sned i bäckenet sedan hon var föl så det kommer ta uppemot ett år innan hon musklat sig rätt men ändå, det känns så himla bra!!

Sv: Kiropraktor

Har varit med om exakt samma sak; helt underbart! :)
Även min var sned i bäckenet.

Sv: Kiropraktor

Vad kul! :)
Själv ska min häst till kiropraktorn för första gången den 28 dec..jag hoppas att kiropraktorn hittar något sånt på min häst oxå..så hästen mår bättre än hon gör nu.

Liknande trådar

Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 799
Hästvård Hej, funderar över det här med hälta och ryggproblem, kan/brukar ryggproblem uppstå pga hälta eller är det tvärtom ? Alltså att hälta...
Svar
12
· Visningar
2 359
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 914
Senast: tuaphua
·
Ridning Som rubriken säger, min häst har fått för sig att man kan stegra sig med ryttare på ryggen. Ska dra lite bakgrund först. Köpte hästen...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
19 726
Senast: mollyphlox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka