Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad kostar det att ta ut en sån till sitt vbl för att kolla igenom hela hästen så att det inte finns några kotor som ligger fel eller andra fel-/snedbelastningar?
Och vad är det de kollar när de kommer??
Den jag hade fick vi åka transport till. Han kolla igenom hela hästen efter dålig blodcirkulation, kotor som låg fel, låsningar, muskelbristningar. Ja allt... Men min pålla fick någon antiinflammatorisk medecin så med den så gick hela kalaset på ca 1500kr... Plus att vi skulle dit och behandla henne några fler gånger.Men jag ångrar mig absolut inte! Hon har blivit helt bra nu och han var verkligen jätteduktig. Men själva behandlingen utan medicin å så skulle han ha 600kr för.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.