Kingdom Hearts Final Chapter

Mirre

Trådstartare
Någon som kan förklara varför ljudet försvinner när karaktärerna pratar i Kingdom Hearts Final chapter? Både i Dream drop distance och Birth by sleep. Ska det vara så eller är det något knas med spelet? 🤔 Någon som vet?
 
Vad står ljudinställningarna i konsolen på och vad har du för ljudsystem? Står den exempelvis på 5.1 och du inte har en centerhögtalare i ditt system så finns inte den högtalare som konsolen vill skicka ljudet till. Det var iaf min första tanke. Inte hört om problemet förr!
 
Fanns ljudet funkade först, sedan försvann det bara. Är bara just pratet i filmklippen dessutom, musiken funkar, likaså allt ljud i strider osv.
 
Det är just endast tal som går till centerhögtalare, men det vore ju konstigt om konsolen ändrat inställningarna bara sådär. Det har iofs hänt mig att konsolen tappat koll på min ljudsetup, men på PS3.
Jag har tyvärr inga andra egentliga tips. Ominstallation kanske?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 213
Senast: Mabuse
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 426
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 389
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp