Kinda då??

Sv: Kinda då??

Jag kommer inte men kanske kommer och tittar, kommer bo ett stenkast från tävlingsplatsen :)

Visst var det 1:a maj?

Cinna ska troligen gå ponnytävlingen. Om allt går vägen ska min fd hemmaklubb ha ett lag och jag ska visst vara lagledare också :o

Yes! 1:a maj it is! Roligt om du kommer.

LadyCovergirl:
Lagtävling?
Que?
Berätta mer!

Jo, bara att hoppas att det blir bra uppslutning :) De har haft Östgötacup tidigare år, något liknande det här, men det har varit väldigt få lag.

Jag ska försöka, beror mycket på jobb och sånt.
Men jag ska försköka komma loss, då det är alldeles inpå knuten :)

Jag tror jag anmälde mig till den lätta, måste ringa och fråga. :o Det är det enda minuset med att inte behöva betala, jag glömmer bort om jag anmält mig eller ej.

Om inte annat så blir jag, anmälningstiden går ju inte ut förrän 10 april. :) Det blir lite snurrigt nu är allt kommer igång, jag är helt säker på att jag anmält Mantorp men Kinda är som sagt lite si och så med. Ska ringa Pernilla och fråga, om inte annat får hon ju nåt att skratta åt. :o

Ska du ta ut din "nya"? Såg er i Tenhult förra helgen, han var...pigg & glad. ;)

Hoppas det går bra för er!

Om hästen? Jag ska ju säga att jag inte har sett honom så mycket förut, bara på en del tävlingar med Linda. Var däremot med på besiktningen av honom när ni skulle köpa honom genom AH (var nere en sväng & jobbade då), och kunde bara hålla med veterinären som sa att det här är en riktig A-häst.. :love: ;) Det är en jäkligt fin häst, men kan tänka mig att det ligger mycket jobb på honom. Sprången var det ju inget som helst fel på förra helgen, det gäller väl mest att broms ska funka också då som sagt. :smirk:
Men du startade honom i någon fälttävlan förra året också va? Hur funkar han då?

*sorry om jag "snor" tråden* ;)

Ska ringa Pernilla och fråga, om inte annat får hon ju nåt att skratta åt. :o

Du är inte ensam :) Dels handlar det om anmälningar och dels anmälningsavgiften som ibland ska betalas innan och ibland påplats. Hur lätt är det att ha koll på allt? :angel:

Sen vet jag att det inte har med åldern att göra! :idea:
När vi var med i G så var jag aktiv med anm och jag kan lova att det var MÅNGA som anmälde två och ibland tre gånger. En tjej som anmälde sej först av alla och är ganska känd ringde och ville efteranmäla. :rofl:

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
585
Senast: tara
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gamla trotjänare

Hund, Katt, Andra Djur