Kinda då??

Sv: Kinda då??

kl

Nu är jag hemma.

Dressyren kändes skaplig, men sämre än i Mantorp. Fick dock lägre straff idag, 51. Mkt bra för att vara mig ;)

I hoppningen var han i ett par hinder, samma sak som i Mantorp. En bom föll. Jag vet verkligen inte vad det beror på, hemma hoppar han ju väldigt väl och är rädd om sig.. Kanske är det för lågt... :angel:

Terrängen nollade vi på hinder men fick 4, nånting i straff för tiden. Jag red stundtals väldigt slarvigt och är inte helt nöjd med min insats, däremot var hästen bra.

Han var överlag lite matt idag och inte alls så taggad som i Mantorp..

Nu ser vi fram emot * i Sydslätten och Gärds.

Grattis Lena, som jag tror blev placerad!

Det är så skönt med guldklimparna som ställer upp i vått och torrt!

Kul för Lena, nu kan hon väl inte tro att hon får lägga ft på hyllan?!

Grattis! Det var väl en fin insats? Även om nån bom föll så är ju det inte hela världen!

Och om Lena H nu var placerad så grattis även till henne!

Nä det blev jag inte, jag hade ju typ 700 tidsfel. ;) Hamnade två utanför tror jag, stack innan resultaten kom.
Och efter käftsmällen idag på trakhenergraven undrar jag ännu mer om detta är vad han ska göra. :crazy:

Nä det blev jag inte, jag hade ju typ 700 tidsfel. ;) Hamnade två utanför tror jag, stack innan resultaten kom.
Och efter käftsmällen idag på trakhenergraven undrar jag ännu mer om detta är vad han ska göra. :crazy:

Slåss han också??:rofl: Jag kan meddela att jag är gul och blå efter min lilla vurpa i lördags...:angel:

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
585
Senast: tara
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023