kinda 2/10!!

irma

Trådstartare
Vi är några glada (debu-)tanter som tänkte avsluta ft året i Kinda. Men, vi skulle så gärna vilja åka dit på fredag! Finns det några snälla bukefalister med stort stall och hjärta?? Vi blir ca 5 st. Hur är annars banan där??

Irma

Sv: kinda 2/10!!

Ok att ingen har stallplats, men nån kanske har varit där och tävlat??

Banan är ganska öppen, brukar vara en liten sväng i skogen, resten på fältet.. Inbjudande vatten och det brukar vara schyssta hinder.. Ridhuset är jättefint och även hoppbanan och allt är på samma ställe, så man slipper åka till terräng banan..

emma-vsm skrev:
Banan är ganska öppen, brukar vara en liten sväng i skogen, resten på fältet.. Inbjudande vatten och det brukar vara schyssta hinder.. Ridhuset är jättefint och även hoppbanan och allt är på samma ställe, så man slipper åka till terräng banan..

Har Kinda RF ingen hemsida? Hittar bara en enkelsida med info o tävling.

När jag tävlade där sist hamnade jag på sjukan:) Jag gjorde en redig avsittning kan man säga med huvudet rätt in i en stock så hjälmen gick i 2 delar.... Men det är en fin tävlingsplats brukar vara välordnat

Heii jag ska till Kinda å tävla! Men är det inte den 3/10?? Äsh jag har la 0 koll :o
Men asså jag undrar ifall det är svår bana??
/Honungspuff :banana:

Aha oki...! Va kul det ska bli :D Längtar jättemkt. Detta är min 3.dje fälttävlan. Har tävlat på hemmabanan RKU och i Dagstorp oxå!

Jag kan ha fel, men har känslan av att Honungspuff rider ponny och irma stor häst...
Kan det vara olika dagar?

Aha.. Du har nog rätt :o att jag inte tänkte på det.
Jag måste kolla så jag inte har fel :eek:

Ja, det stämmer att jag rider häst, men tävlingen går 2/10 för både häst och ponny.

Jag höll till i den klubben förr och var med när de planerade för banan. Tycker att banan verkar vara kanonbra (jag rider inte själv ft)!!
Stallplats vet jag vart det kan finnas, hur många hästar är det?

Jag fick ryttarmedelandet ida :D LÄNGTAR SÅ!! :)

Tack för erbjudandet om stallplats! Tanterna har fått andra planer och åker på hopptävling på hemmaplan ist. Mkt billigare.

Irma

*fniss fniss* värst vad ni ändrar er ;)

när vi var där så hade det regnat/regnade det väldigt mycket.
själva debutantklassen gick ju på ett (eller två kanske det var) fält.
det ena va bra (förutom att det va blött) o det andra var en enda lerväling.
vattenhindret var alldeles för djupt, Bponnyerna gick det upp över magen på.
men i övrigt så var det en väldigt bra tävlingsplats o ja skulle gärna åka dit igen.
Dom gjorde verklgien sitt bästa för att det itne skulle vara farligt att starta, körde dit grus o så.
:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 163
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 356
Senast: Ajda
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 719
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar