Killar och ridning!

Sv: Killar och ridning!

Hej
Jag skriver på mammas kod. Har ni några tips på några ridläger för killar?Jag är tio år och älskar att hoppa:rofl: :banana: :) jag har ett bra tips på ett riddarläger med islandshästar för bara killar:devil: :bump: det heter västeråsen ridläger och ligger i Jämtland!:cool: :eek:

Sv: Killar och ridning!

Jag håller helt med dig i praktiskt taget allt du säger!!

Vad många i Sverige inte förstår är att ridning faktiskt är en överklass-sport i resten av världen. Det är ju dock inte direkt billigt att rida på ridskola här i Sverige heller, jag betalar 180:-/gång (10pers i gruppen) och det tycker jag i och för sig är överpris med tanke på kvalitet och gruppens storlek.

Men visst, smakar det så kostar det! Vore det mycket dyrare än vad jag betalar nu så skulle jag inte ha råd att rida så ofta som jag gör i nuläget. Om jag jämför med Irland där jag jobbat, så var det vanligt att folk red lektion varannan vecka, just pga. prisläget.

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 310
Senast: shia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 357
Senast: Sirap
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
958
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag lovar och svär men jag hade faktiskt ingen aning om att igenridningslektionen jag var inbokad på var en hopplektion! Det gick upp...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30