Kefly-skit! *arg*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 196
E

Egonson

Åh jag blir galen!
Först mailade jag Kefly och undrade angående om de kan fixa att ta hem Toestoppers från.. vilket land det nu är, England tror jag eller möjligen USA. Fick till svar att "Ja, visst! Ta kontakt med din ridsportbutik så tar de hem åt dig."

I februari var jag inne på hästshopen här jag bor, och bad dem ta hem ett par Toestoppers till westernstigbyglar, från Kefly alltså. Eftersom de är åf för Kefly's saker så skulle det gå bra.
De skrev upp och lovade att de skulle få hem dem efter MAX 1 månad.
Ännu har de inte fått hem några, och hon som jobbar där vet inte varför de inte har kommit "det tar antagligen så lång tid att ta hem såna då" säger hon bara.
Ja ok, Kefly i sin tur får väl ta hem dem från UK eller vart de nu finns, men ½ år ska det väl ändå inte ta att fixa det :mad:
SUCK..!!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kefly-skit! *arg*

Va? Jag har beställt både väst och telefonhållare hos dem och servicen var kanonbra och snabb! Trevliga att ha med att göra också. Om jag vore som du så hade jag ringt direkt till dem istället för att maila. Jag hade problem med en återförsäljare av Keflys grejer däremot och jag ringde til Kefly och sa som det var; att jag blivit snorkigt bemött och att de inte hade tid att hjälpa mig med måttbeställning av västen i butiken. Då fick jag handla direkt av Kefly istället utan problem, och de hjälpte till med anpassning av västen.

Hoppas att du får dina toestoppers a.s.a.p!

Okej, kan jag ringa direkt till Kefly och be dem skicka hem direk till mig då, eller har jag fått allt om bakfoten nu?
I såna fall ska jag göra det i stället :)

Jag fattade det nämligen som att de bara skickade ut till återförsäljare och inte direkt till privatpersoner.

Mm, fast har de westernmodellen? Det var den jag ville åt nämligen.

De skickade telefonhållaren utan problem till mig i alla fall. Västen hjälpte de mig med alla mått och sen hjälpte de mig att hitta annan återförsäljare, en som vet vad kundservice är, och så fixade de resten sen. Vet ju inte om det är precis detsamma med toestoppers men de är väldigt kundvänliga o trevliga på Kefly tycker jag. Hoppas att det löser sig!

Det hoppas jag också, har haft så mycket annat nu så det har inte blivit av att ringa eller något. Men ska försöka fixa det snart.
Har ju en till åf. inte lång härifrån (max 2 mil), och de vet jag om är bra på att ta hem saker i tid. Kanske ber dem ta hem i stället.

De fixade väst på nolltid till mig. Jag ringde/mailade Kefly sen skickade de till återförsäljaren. Superbra service.

Ring igen, det måste blivit fel

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 745
Övr. Hund Alla drabbas vi ju då och då av perider då man inte har så mkt ork eller inspiration till saker. Jag är just nu i en sådan. Det hade... 2
Svar
26
· Visningar
2 816
Senast: Fan of Bill
·
Utrustning Okej, nu ryker det ur öronen på mig! Kort historik så åkte jag och provade ut sadlar till fyraåringen för 1½ månad sedan. Hoppsadel... 2
Svar
27
· Visningar
2 650
Senast: Caroline87_eskilstuna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka