KbWr´s tävling sen 27 maj.

attempt

Trådstartare
Vilka här var med i den tävlingen?
Vilka klasser deltog ni i?
Vad fick ni för placeringar?

Kan berätta att jag kom bland de sista i Pleasure walk and trott och 9:a i reiningen...... jag är inte så nöjd med mina ritter, men å andra sidan så gick det jättebra på framridningen, så det är ju alltid något ;)

Sv: KbWr´s tävling sen 27 maj.

*Jag var med ;)
*Deltog i trail beginners och pleasure walk´n trot.
*Trail beginners= 4:a av 6 (hysteriskt pigg häst)
Pleasure walk`n trot= 6:a av 18

P.S Kul och träffa dig IRL ;)

Ni var ju jättefina och jätteduktiga! Min häst var en galenpanna inne på banan, det var ju speglar med huggtänder, och en läktare med publik som kastade spjut, och en domare som morrade, och massa hästar överallt som såg så roliga ut att leka med.. ;)

Jag tycker dte var roligt att träffa dig med, nu vet jag vilka ni är. :) Ses vi den 25 på WSG's tävling?

Tack så jättemycket :bow:
Tyvärr hann jag inte rida fram henne tillräckligt till första klassen så hon var alldeles till sig där inne...men till andra klassen så var vi lagom varma i kläderna.

Jag måste säga att ni var jätteduktiga också. Din häst är ju inte gammal och det är ju nytt för henne så jag tyckte hon skötte sig alldeles utmärkt.
Sen att speglarna har huggtänder och att publiken kastar spjut ...det är sånt hästen får lära sig att leva med ;)
Hon kommer lära sig...det kommer gå utmärkt för er i framtiden ska du se.

Är det den 25 augusti du tänker på?
I så fall så ..ja..kanske. Vi får se men det vore kul.

Hej vad roligt att de gick bra för er. Jag åkte förbi vid 8imorse då jag började jobba och em 13.30 och då hade jag gärna svängt in men var tvungen att ta hand om hästarna och sen tillbaka till jobbet 17.00. Puh...
Hur är det nästa helg då? Då är det väl Grevagården och då ska jag dit och titta iallafall. Jag måste vänta ska vaccinera en gång till bara.
:bump: :banana:

Tack så mycket :bow:
Vad synd att du inte hann svänga in en snabbis.
Ja..nästa helg är det Grevagården. Jag ska också dit och kika. Missade ju April Open så denna gång ska jag se till att komma dit.

Jag kommer dit och hejjar :) Barbiehästen från stallet där jag står ska dit, så jag ska hejja extra mycket på dem :D

Lakrits... Tror att min syster stod och höll din häst en stund igår:confused: Jag brukar inte vara den som är rädd för att ge mig till känna men vi kom på det när du åkt hem. Kan det stämma... Mörkbrun häst med röd rosett och brun page på dig?????

För övrigt så gick det ju tydligen bra för oss igår
Malin trea i Trail youth
Malin tvåa i Pleasure youth
Lena tvåa i Horsemanship open
Lena vann Reining open

Men lova att inte skratta åt oss när vi skall upp till greva nästa helg (eftersom tydligen alla kommer då:o )

Visade sig att reiningen jag skall rida där var kval till sm så man kan ju undra vilka som dyker upp:confused: men det skall förhoppningsvis bli skoj och en nyttig erfarenhet!

Gud vilken fest vi ska ställa till med ifall du kommer till SM! :bump:

:D Där ser man...visst var det jag.
Min hästskötare hade ju smitit...hälsa din syster och tacka för hjälpen :D

Lakrits: Det skall jag göra och nästa gång lovar jag att heja!

Rebbeccah: Det där kommer inte att hända men om det gör, så lovar jag stor fest:rofl: :rofl: :rofl:

Lakrits: Det skall jag göra och nästa gång lovar jag att heja!

Rebbeccah: Det där kommer inte att hända men om det gör, så lovar jag stor fest:rofl: :rofl: :rofl:

vad roliga ni är.:rofl: Jag ska komma och titta på Greva. jag ska prata lite med lakrits så hon får peka ut er.
Mijho är de barrel?
Vad har du för häst så jag vet vem du är.Vad roligt. Lycka till allihopa.:bump: :banana: :love: :rofl:

Haha..........jag ska försöka.
Jag vet faktiskt vilken barbiehästen är så det ska vi nog kunna ordna.

Annars är det palominon med den längsta manen på tävlingen, har mkt svårt att tänka mig att det skulle dyka upp någon med längre, men i så fall kanske laktrits kan peka ut fel såå slipper jag bli nervös med era ögon på mig:crazy: ;)

Vi är nog inte riktigt redo för btävling än, jag har två tävlingar i ryggen på 10 år och har haft hästen i snart 3 månader. men vi kan om vi verkligen vill:D men eftersom det inte finns ngn d i närheten innan i augusti så får det bli såhär nu. Är såååå nervös:crazy:

Jag rider reiningen och pleasure open(hon är ingen pleasurehäst men det blir bra träning)

lillasyster Malin rider pleasure youth och trail youth

Gordon och Lakrits: Var snälla mot oss:crazy: :rofl: :love: :rofl:

åh snälla kom inte och titta på oss...
hehe :D om jag nära på dog av nervositet på en
D-tävling, hur ska det då gå på en B-tävling!? :D
Men vi ska förhoppningsvis ha skitkul endå!

åh snälla kom inte och titta på oss...
hehe :D om jag nära på dog av nervositet på en
D-tävling, hur ska det då gå på en B-tävling!? :D
Men vi ska förhoppningsvis ha skitkul endå!

Det är klart vi ska komma och kolla på er! :) Kä ut dig till någon annan så blir du mindre nervös. ;)

Liknande trådar

Hoppning Jag började hopptävla mitt 11åriga fullblodssto i februari. Nötte 90 hela våren med blandade resultat. 90cm CL (ute, stopp näst...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 084
Senast: Nasseman
·
S
Western Den hemskaste som någonsin kunnat hända har hänt: den 24 juni när jag skulle hämta min häst King i hagen för ett träningspass hittade...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: ainavi
·
Western Vi börjar med dag 1, clinic: Förmiddagspass, efter gemnsam uppvärmining med böjning, ställning och flyttning så delades vi in i grupper...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: Sellan
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 650
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix