D

DalaTös

vad är fel? När jag vill spela upp en låt på kazaa klickar jag på den som vanligt men det börjar aldrig spela? Nån som har det lika som jag/haft det lika/vet hur man fixar det? :confused:
 
Jag brukar provlyssna när jag tagit hem 50% eller så, bara för att höra så att filen är ok (det är många som inte är det). Jag vet inte varför, men ibland kan det ta väldigt lång tid innan låten börjar spelas upp. Till sist (efter flera minuter ibland) brukar det funka dock.

Mvh Cissi
 
men det går inte att lyssna på någon fil alls. Jag har redan massa "lyssnar" program. 3-4 stycken,.. så jag tror inte jag laddar hem winamp.. :P men tack i alla fall. :)
 

Liknande trådar

Kultur Någonting som mitt minne säger inkluderar en Peugeot och ett lik i dess bagage, svenska. Kan inte garantera att mitt minne stämmer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Sryoqwe
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
383
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp