honung
Trådstartare
Jag visste inte var jag skulle lägga detta - om det sorterar under vaccinationer, eller om det handlar om diskussionen om samhällsproblemen i tråden om det dödliga våldet, så det fick bli en egen tråd. Jag antar att de flesta sett 'kavla upp'-kampanjen vid detta laget. Propagandakampanjer med k ä n d i s a r som ska få tveksamma att ändra åsikt är sååå ww2 - oerhört genomskinligt och orelevant 2021 tycker jag, Hur ska folk en veta om dessa kändisar av varierande valör faktiskt har kavlat upp liksom. Och vem bryr sig på det planet, jag tycker det är tramsigt, folk vill ha fakta inför denna vaccination, jag tror ju inte att vaccinskeptiker ändrar åsikt av att se Pernilla Whalgren i denna kampanj liksom. Men snygga bilder är det ju onekligen. Men detta fick jag lite bryderier av. Warnermusic använder 1.cuz tillsammans med Greta i kampanjen. Va? W h a t? Hur tänkte man där? Kan nån förklara? Är folk generellt medvetna om vem 1.cuz är och vad han står för? Och varför ställer man upp honom med Greta på bilden? Är det en provokation, eller är det logik?