Kavaj tips!

Rumpnissen

Trådstartare
Jag är på jakt efter ny kavaj, hjälp mig hitta den jag letar efter!

Jag ska nämligen tävla imorgon och jag rotade fram min 3 år gamla kavaj igår och provade den. Ett ord: tält. :eek: Jag har visst gått ner men jag trodde. (Löste sig dock, var bara att rota ännu längre in och hitta kavajen jag hade på mig när jag var 15. ;) Inte speciellt snygg, men det sitter i alla fall kvar.) Så går det när man inte tävlar på över 1 år...

Jag letar efter en kavaj som ser ut så här:
*Svart
*Inte för lång
*Inget guld, möjligen knapparna för de är lätta att byta ut
*Två sprund bak
*Den ska vara snygg att sitta tajt (inte för tajt, förståss ;))
*Den ska ha någon slags andas/luftnings funktion

Sv: Kavaj tips!

I vilken prisklass ligger du ungefär??
Köpte precis en ny kavaj, en equipage.
11712544.jpg

Sitter jättefint och är inte särskilt dyr (729 kr gav jag för min, helsvart är billigare), finns många återförsäljare på equipage också.

Jag älskar Pikeur. Tycker de är så himla snygga! :love:

instämmer! Pikeur är både sköna, snygga och sitter snyggt! Finns olika modeller att välja mellan. Själv har jag den lite längre modellen (även kallad dressyrmodellen) trots att jag är hoppryttare ;)

Problemet med Pikeur (diana) är att de är så långa, jag vill ha en kortare. (Annars får jag köpa en till att hoppa i) Annars är de snygga! Ska väll se lite på deras andra modeller också, men det klickar inte riktigt.

Prisklass upp till 2000.

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 429
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i en ond spiral där jag har ett sug hela tiden. Mitt problem har ju varit anorexi men helt plötsligt har jag upptäckt att...
2
Svar
30
· Visningar
4 169
Senast: Qelina
·
Hundavel & Ras Min älskade hund blev akut sjuk i tisdags natt och det fanns ingen annan lösning än att åka och ta bort honom. Nu känns det bara tomt...
2
Svar
37
· Visningar
4 029
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag ska börja tävla utanför klubben på ridskole häst nu till våren. Bland annat bohuscupen dressyr. Men jag ska även försöka komma ut på...
Svar
2
· Visningar
826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka