A
amorvincitomnia
Jag ska utomlands i 3 månader och min kattvakt har "dragit sig ur i sista stund". Söker runt som en dåre bland de få bekanta jag har där jag bor (ej bott här länge) och har möjligtvis en som kan. Har givetvis erbjudit ersättning. Då jag lämnar Sverige redan 16 januari börjar detta bli akut. Han är vaccinerad, kastrerad och öronmärkt så den biten känner jag mig "trygg" med.
Om det skulle vara så att dennes väns vän kan skulle jag nog vilja skriva någon form av "fodervärdskontrakt" för kissekatts skull. Hur skulle ett sådant kunna vara utformat?
Håll också en tumme för att detta går, min "sista chans" känns det som.
(Jag är medveten om kattpensionat men jag skulle föredra att ha honom hos en privatperson både ur pengaperspektivet (skulle kosta lika som min resa) men också för min guldklimps skull. Vill att han ska få mycket kärlek vilket inte känns lika möjligt på ett "hotell".)
Om det skulle vara så att dennes väns vän kan skulle jag nog vilja skriva någon form av "fodervärdskontrakt" för kissekatts skull. Hur skulle ett sådant kunna vara utformat?
Håll också en tumme för att detta går, min "sista chans" känns det som.
(Jag är medveten om kattpensionat men jag skulle föredra att ha honom hos en privatperson både ur pengaperspektivet (skulle kosta lika som min resa) men också för min guldklimps skull. Vill att han ska få mycket kärlek vilket inte känns lika möjligt på ett "hotell".)