kattutställning

E

Eccentric

i helg har jag varit på min andra kattuställning nånsin, sist var när jag var i tio års åldern så det var ju ett tag sen.
gud vad kul att se alla fina kattraser!:love:

har ju alltid haft katt, men hon är "bara en bondkatt", så det är ju kul att se nåt annat också ibland:) man blev ju förtjust i var och varannan kisse och ville nästan ta hem dom allihop..:d

vi tänkte först bara gå på lördagen, men det var så roligt så vi for idag också.
nån annan som var där? norrskenskatten anordnade utställningen i arcushallen i luleå:)

Sv: kattutställning

Vad roligt! Även huskatter går ju att ställa ut, vi har en av Sveriges mest framgångsrika huskatt här i stan.
Ställer ut min "lilltjej" sporadiskt, nästa blir i januari om inget oförutsett händer.

Jag var där och ställde ut min lilla kille :) Visst är det roligt med utställning! Men just denna tyckte jag var fruktansvärt dåligt arrangerad, det var rörigt och ingen visste nåt, dom satte katter i fel klasser och absade katter som anmält sig tre gånger! Sen var ju lokalen så fruktansvärt varm så det gjorde ju oxå att folk blev trötta och irriterade, men roligt var det ändå! :)

Var du verkligen på samma utställning som TS? Luleå är en bit bort...

Varm hall, röriga papper osv stämmer bättre in på VK :crazy: Jag gick assistent båda dagarna, och har aldrig varit med om sån oordning på pappren. (Söndagen var mycket bättre än lördagen på alla plan, om du inte var där då)

Oj, sorry, missade att vi pratade om Luleå. Nä, jag var på VK :)

Fast jag tyckte söndagen var mycket värre än lördagen, så det var nog lika rörigt fast på olika håll ;) Vem gick du assistent åt?

Ok, jag har inte haft någon av dom. Jag hade Annika Billing på lördagen, henne gillar jag inte alls, och Hanna Jensen på söndagen, Hanna är kanon! Hon och Saetre är mina favoritdomare :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 424
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 465
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 876
Senast: Stereo
·
Katthälsa I helgen upptäckte vi att min 12,5 år gamla katt har ont när man klämmer honom över höften :( Han är totalt ohalt och hoppar upp och ner...
Svar
4
· Visningar
1 670
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama