soffa

Trådstartare
Jag skulle hämta en kattunge nu i helgen men hmm....det blir två.
De är ljuvligt söta en är gul och vit den andra gul, den gulvita heter Milou den gula har inget namn än men funderar på att kalla dem Bill och Bull istället.
Eller är det någon som har något annat bra förslag?
Detektiverna med plommonstop i Tin-tin serien t ex är det någon som kommer ihåg vad de heter?

Sv: Kattungar

Tack!
Har letat efter info om Tin-tin böckerna.
Parnamnen var också jättebra kompisen fick spelet och tyckte att jag skulle kalla dem Gissa och Va`så nu har jag lite skratt kramp.

Men lutar lite åt att det blir Milou och Baloo :)

Och när jag hörde någon förut beskriva en (för mig) gul katt som röd gjorde jag stora ögon och undrade: VA, finns det röda katter...?? Jag såg något fuxfärgat framför mig. :D

Jo, men det ä väl klart det finns fuxiga katter. Haru aldrig sett en katt som är skäck tex?

Ska ta några bilder och ladda upp så får ni avgöra om de är röda eller gula

Här kommer par bilder, ej helt nytagna.

sommar2009369.jpg

sommar2009368.jpg

För att de ser mer röda än gula ut? Kan leva med om de kallar orange, men gul?

Picture4-5.png

Rödspotted mor, och den lilla är rödsilverspotted.

Liknande trådar

Katthälsa Besökte vårt lokala katthem (”rescue centre”) i lördags för att se om jag på något sätt kunde hjälpa till och helt plötsligt har jag...
Svar
5
· Visningar
2 079
Senast: Majvi
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 635
Senast: Fille
·
C
Övr. Katt Först och främst, det är mitt i natten och jag borde sova, Har tagit en sömntablett och den börjar ju verka. Skriver därför lite mysko...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Efter ett lång katt-uppehåll hämtade jag idag hem två katter. En hona och en hane, de är syskon. Båda är ca 4 månader gamla och hanen...
Svar
11
· Visningar
952
Senast: JustME83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama