Kattungar.

D

dannilall

Jaha. Pga mattes tankspriddhet och alltför mycket åtagande har min rara lilla Smilla nedkommit med 4 stycken små bebbar. Det blev två röda hanar, en cameo och en liten hona vars färger ännu är svåra att bestämma. Klart är att de alla fyra blir långhåriga eller semilånghårig. De föddes i söndagskväll och är väl utvecklade och verkar fullt friska. Skall bli spännande att se hur de utvecklas.

För er som vet att Smilla hade en kull i våras och förfasar er för att det blivit ytterligare en, gå in på senior så kan ni kanske lista ut resten.
Både mor och barn mår utmärkt.

Sv: Kattungar.

Bilder på di små kommer så fort jag har köpt mig en kamera som fungerar. Den jag hade lade ner verksamheten i våras och det har liksom inte blivit av att köpa någon ny. Men det kommer.

Liknande trådar

Katthälsa Jag pratade nyss via internet med en vän om hennes två nya katter som hon har antingen fått eller köpt från hennes närmaste vän som...
Svar
9
· Visningar
1 696
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Jag hoppas nu verkligen att någon kan hjälpa mig med min fråga. det är så att jag själv har en perser hona och min väninna har en...
2
Svar
25
· Visningar
2 928
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17