Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här brukar det betyda ny mat.Jag fattar inte vad Nikita vill. Hon går omkring och jamar och tittar uppfordrande på migLek nej, gos nej, mat nej (från mig och hon har dessutom kvar i sin skål). Är det någon annan som har samma problem och har någon kommit på vad vills?
Här brukar det betyda ny mat.Eller för att vara exakt;
Sixten - matte det är fel smaaak
Sauron - mammaaaa det är för torr mat så nu tänker jag riva köket tills du byter ut den
Disa - men matte du har glömt tina min mat(Mvh årets matte) och nu svälter jag, jag behöver ha torrfoder nu på direkten
![]()
Ja?Nikita trillade ner från soffan när hon solade magen och råkade hamna för nära kanten när hon rullade runt. Allt är mitt fel![]()
Det är väl så fåglar gör?Katten kom in och blev infångad för lite mys, han sprttlade sig loss och gick och åt - sen satte han sig och spydde på matbordet. Sen sprang han ut igen. Mysigt med djur!
Missarna sussar gulligt ihop på överkastet. Väldigt lugnt och stillsamt idag. Kanske för att någon/båda levde rövare vid fyra-femdraget och drog tjugofyra varv runt lägenheten så det small i golv och möbler.
Matte gömde sig ryggradslöst under täcket och vägrade bidra men varken skällning eller uppmuntran.
Fick ett sms från djursjukhuset idag också, om att de är dags att boka in damerna för vaccination och tandkontroll, ska ringa och höra om vi kan komma nu i juli. Sist fick de båda läggas in för tandstensborttagning vilket kostade rätt fett med cash. Meeen hellre nylasrad kissekatt än karies och tänder som ramlar ut.
Behövde de läggas in för tandstensborttagning?![]()
Japp - båda sövdes och låg inne över dagen.
Jag välkomnar nästan de där parasiternaAlltså, luktar era katter också otroligt gott?
Jag älskar att sticka näsan i Älvas päls för jag svär, det finns nog ingen katt som doftar så gott som hon gör. Alldeles friskt och gosigt.
Mvh,
Crazy cat lady som nog har fått några toxoplasma-parasiter för många i hjärnan.![]()
Ja! Molle luktar supergott så jag älskar att borra in näsan i hans päls och sniffa lite innan jag somnar (för då har han ofta varit ute på balkongen så han är sval och luktar sommar/höst/vinter/vår utöver sin vanliga lukt). Inser dock alltid att det är förenat med absurda mängder päls i näsan efteråt, men det är det värtAlltså, luktar era katter också otroligt gott?
Jag älskar att sticka näsan i Älvas päls för jag svär, det finns nog ingen katt som doftar så gott som hon gör. Alldeles friskt och gosigt.
Mvh,
Crazy cat lady som nog har fått några toxoplasma-parasiter för många i hjärnan.![]()
Får någon annan problem med att de fastnar i ögonen/ögonfransarna också?Ja! Molle luktar supergott så jag älskar att borra in näsan i hans päls och sniffa lite innan jag somnar (för då har han ofta varit ute på balkongen så han är sval och luktar sommar/höst/vinter/vår utöver sin vanliga lukt). Inser dock alltid att det är förenat med absurda mängder päls i näsan efteråt, men det är det värt![]()